ویژگی های بهترین موسسه کلاس کنکور آنلاین

ویژگی های بهترین موسسه کلاس کنکور آنلاین

این روزها پیشرفت تکنولوژی باعث شده که بسیاری از موسسه‌های آموزشی به فکر راه‌اندازی کلاس کنکور آنلاین باشند. که البته موفق هم بوده‌اند. اما قبل از ثبت نام در این مدارس و موسسه‌های مجازی مواردی باید توسط دانش آموزان مورد بررسی قرار گیرد که از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های بهترین موسسه کلاس کنکور آنلاین بپردازیم.

✳️ محصلین سال‌های بالاتر

بدون شک کسانی در آزمون کنکور موفق شده‌اند، راهنمای بسیار خوبی برای محصلین سال های دوازدهم و پایین‌تر هستند. دانش‌آموزان سال‌های دهم تا دوازدهم می‌توانند با کمک گرفتن از دانش‌آموزان سال‌های بالاتر و پرس و جو به موفقیت دست یابند.

✳️ تعامل استاد با دانش آموزان

یکی از دلایلی که موسسه آنلاین کنکور را به نسبت سایرین متمایز می‌کند تعاملی بودن کلاس‌ها است. دانش‌آموزان باید بتوانند با استاد در ارتباط باشند و هر سوالی که برای آن‌ها چالش ایجاد کرده را از او بپرسند. این مساله باعث می‌شود ایرادهای دانش‌آموز در سریع ترین زمان برطرف شود.

تعاملی بودن کلاس‌های کنکور این امکان را به استاد می‌دهد سطح علمی کلاس را به آسانی بررسی کند و در صورت نیاز مطالبی بالاتر از سطح کلاس مطرح کند.

✳️ استفاده از تخته مجازی

یکی ویژگی‌های بارز کلاس‌های مجازی استفاده از تخته مجازی است. بنابراین تمام محتوایی را که استاد روی هر تخته می‌نویسد قابلیت ذخیره‌سازی و نمایش برای دانش‌آموزان را خواهد داشت. استفاده از تخته مجازی باعث می‌شود سرعت عمل در تدریس افزایش یابد. بنابراین به کار گیری چنین تجهیزاتی کمک می‌کند تا تایم مفید کلاس‌ها افزایش یابد و دانش آموزان نیازی به نوشتن همه مطالب نداشته باشند.

✳️ امکان برگزاری کوئیز 

بهترین موسسه کلاس کنکور آنلاین باید بتواند که علاوه بر تدریس درست، دانش‌آموزان را در هر درس و با توجه به تمرین‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار داده، ارزیابی کند. همچنین دانش آموز باید متوجه شود چه میزان از مطالب را فهمیده است. بنابراین امتحان‌های هفتگی که به شکل کوییز برگزار می‌شود، می‌تواند یک برنامه راهبردی مناسب برای دانش‌آموزان ایجاد کند تا سطح علمی خود را بهبود دهند. 

✳️ تمرین های متنوع

ارائه تمرین‌های طبقه‌بندی شده در پایان هر مبحث به دانش‌آموز کمک می‌کند تا مطالب تدریس شده را به راحتی یاد بگیرد. در نتیجه وجود تمرین با درجه سختی‌های گوناگون باعث می‌شود که دانش‌آموزان با انواع سوال آشنا شوند. 

✳️ کلاس نکته و تست کنکور  

بهترین موسسه کلاس کنکور آنلاین باید یک ویژگی کلیدی داشته باشد و آن هم برگزاری کلاس نکته و تست در پایان هر درس است. کلاس نکته و تست پایه و زیربنای هر موسسه کنکور است. در این جلسات معمولا اساتید به بررسی، حل و تحلیل سوالات پرتکرار کنکور می‌پردازند. 
دانش‌آموزان پایه دوازدهم همواره دوست دارند که بهترین نتیجه را در کنکور بگیرند و دغدغه آن‌ها رسیدن به موفقیت است. بنابراین بهترین‌های آموزش کنکور، کلاس‌های مختلفی را برای جمع‌بندی کنکور ارائه می‌کنند.

✳️ مجموعه اساتید برتر

این موضوع که هر دانش‌آموزی امکان شرکت در کلاس‌های اساتید برتر را داشته باشد، می‌تواند باعث صرفه جویی در یافتن مجموعه‌ای مناسب شود. بنابراین یک موسسه کلاس کنکور آنلاین خوب برای دانش آموزان خود این امکان را فراهم می‌کند که از تجربه اساتید شناخته شده استفاده کنند.

✳️ آزمون جامع

برگزاری آزمون‌های جامع در کلاس‌های کنکور آنلاین یکی از مواردی است که هر دانش‌آموزی باید به آن توجه کند. بنابراین همه کسانی که در کلاس کنکور شرکت می‌کنند، نیاز دارند که برای برنامه‌ریزی دقیق‌‌تر در آزمون‌های جامع کنکور شرکت کنند.
آزمون‌های آنلاین کشوری گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. چراکه علاوه بر داشتن جامعه آماری بالا، سریع تر تصحیح می‌شوند. بنابراین جواب آزمون در زمان کمتری در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

✳️ کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی

با کمی جستجو در شبکه‌های اجتماعی می‌توان از میزان محبوبیت کلاس‌ها اطلاع پیدا کرد. بنابراین ما می‌توانیم بر اساس نظرات شبکه‌های اجتماعی و میزان مثبت بودن آن‌ها بهترین موسسه کلاس کنکور آنلاین را انتخاب کنیم. درنتیجه باید توجه کنیم که مخاطبان یک سیستم همواره بهترین مشاوران برای استفاده از آن هستند.

✳️ پیشنهاد مشاورین کنکور

کلیه دانش‌آموزان پایه دوازدهم می‌توانند با مشاوره گرفتن، بهترین انتخاب را برای یادگیری نکات کلیدی کنکور داشته باشند. مشاوران با شناخت کامل دانش‌آموز و اساتید کنکور، می‌توانند بهترین موسسه کلاس کنکور آنلاین را به متقاضیان معرفی کنند.

✳️ خوش قیمت بودن

مساله‌ای که در سال کنکور برای والدین و دانش‌آموزان اهمیت دارد قیمت و هزینه مناسب کلاس‌ها است. قیمت مقرون به صرفه در کنار خدمات کامل نظیر آموزش، آزمون، تمرین و کوییز می‌تواند مساله مهمی برای شرکت در چنین کلاس‌هایی باشد.

◀️ کلاس کنکور آنلاین منتا آکادمی

کلاس کنکور آنلاین منتا آکادمی

کلاس کنکور آنلاین منتآکادمی، کلاس‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان دوازدهم و کنکوری در سه رشته انسانی، تجربی و ریاضی است که در پلتفرم آنلاین منتا برگزار می‌شوند. برترین اساتید مدارس تهران در منتآکادمی حضور دارند. تمام اساتید، مباحث درسی را هم به‌صورت تشریحی و هم به‌صورت تستی، از صفر تا صد تدریس می‌کنند. بنابراین تمام دانش‌آموزان با هر سطح علمی می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند تا برای امتحانات پایان ترم دوازدهم و همچنین کنکور آماده شوند.

⏺ چگونه در منتآکادمی ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین منتا می‌توانید با مراجعه به آدرس www.monta.ir از قسمت منو سایت گزینه منتآکادمی را انتخاب کنید. سپس با مطالعه برنامه آموزشی می‌توانید استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کلاس مورد نظر این امکان وجود دارد که فرم درخواست مشاوره را تکمیل نموده تا تیم فروش منتا با شما تماس بگیرند.

سامانه هوشمند مٌنتا

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!


Deprecated: هوک fluentform_rendering_form از نگارش4.3.22 منسوخ شده است! به‌جای آن از fluentform/rendering_form استفاده نمایید. Use fluentform/rendering_form instead of fluentform_rendering_form. in /var/www/wordpress/blog/wp-includes/functions.php on line 6078
فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!


Deprecated: هوک fluentform_rendering_form از نگارش4.3.22 منسوخ شده است! به‌جای آن از fluentform/rendering_form استفاده نمایید. Use fluentform/rendering_form instead of fluentform_rendering_form. in /var/www/wordpress/blog/wp-includes/functions.php on line 6078
فرم پاپ آپ
منتا