بسته های کمک آموزشی دوره ابتدایی

مزایای بسته های کمک آموزشی برای دانش آموزان دوره ابتدایی

دوره ابتدایی پایه‌ای ترین، مقطع در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموز است. در این مقطع دانش آموز به دلیل آموزش بد یا اختلال یادگیری ممکن است چالش‌های زیادی با یادگیری دروس داشته باشد. اما والدین دانش آموز می‌بایست پیش از وقوع این رخداد از وقع آن جلوگیری کرده و مانع از افت تحصیلی دانش‌آموز شوند.

پدر و مادر یک دانش‌آموز وظیفه دارند که روند تحصیلی فرزندشان را تیزبینانه و دقیق بررسی کرده و تلاششان این باشد که شرایط را برای بهترین بودن فرزندشان در زمینه مورد علاقه‌اش آماده نمایند. درس نخواندن و بی‌توجهی فرزند شما به درس می‌تواند، نشانه‌ی نگران کننده‌ای از افت تحصیلی و ضعف پایه درسی باشد که حتما باید به آن توجه کنید.

📎 به کودک خود، درست درس خواندن را یاد بدهید

بیش‌تر کودکان در بعضی از دروس یادگیری خوبی دارند، اما تشویق آن‌ها به درس خواندن توسط شما می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در کل به یادگیرنده‌های خوبی تبدیل شوند.

کودکان به دلیل نداشتن قدرت تصمیم‌گیری دقیق، شاید نتوانند مشکل خود را در دروس مهمی که در آینده آن‌ها تاثیر دارد، بهترین نتیجه را بگیرند.

📎 نقش معلم و مدرسه در افت تحصیلی دانش آموزان

فرزند شما ممکن است به دلیل نبود کادر مجرب در مدرسه به درستی درس را یاد نگیرد یا به دلایل مختلف انگیزه خود را برای درس خواندن از دست بدهد. این موارد شامل موارد زیر است که هر دانش آموزی با آن چالش دارد.

  • برخورد شدید برخی از کادر مدرسه با دانش‌آموزان
  • شیوه تدریس نادرست معلم مدرسه
  • برنامه‌های آموزشی ناکارآمد
  • شرایط محیطی نامناسب کلاس
  • کمبود امکانات آموزشی در مدرسه
  • ارزیابی نادرست معلم از دانش‌آموز
  • کمبود معلم مجرب و علاقه‌مند به تدریس

از میان موارد نام برده شده، معلم بیشترین تاثیر را روی افت تحصیلی دانش‌آموز می‌تواند داشته باشد.  یک معلم ابتدایی حرفه‌ای باید بداند که نقش او تنها درس دادن و آموزش مباحث نیست، او باید علاوه بر آموزش، استعداد و توانایی هر دانش‌آموز را کشف کند و او را مورد تشویق قرار دهد.

متاسفانه گاهی اوقات معلم‌ها ناخواسته ذوق و انگیزه دانش‌آموزان را از بین می‌برند. البته این نکته طبیعی است که به دلیل تعداد بالای دانش‌آموزان، معلم نتواند وقت کافی برای همه آن‌ها بگذارد.

به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود که والیدین، برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموز از بسته های کمک آموزشی برای دانش آموزان دوره ابتدایی کمک بگیرند.

📎 کاربرد بسته های کمک آموزشی برای دانش آموزان دوره ابتدایی

یکی از دلایلی که بسته های کمک آموزشی دوره ابتدایی می‌تواند برای دانش‌آموزان مفید باشد، یادگیری مباحث با حل تمرین است. دانش آموز تا یاد نگیرد که چگونه از آموزش معلم استفاده کند، نه تنها مبحث را به درستی یاد نمی‌گیرد بلکه مجبور است برای حل مسائل از روش‌های حفظی استفاده کند.

📌 برای یادگیری بهتر فرزند خود چه کنیم؟

📌 برای یادگیری بهتر فرزند خود چه کنیم؟

اگر تمرین یا آموزشی که به دانش‌آموز داده می‌شود چالش برانگیز باشد، عملکرد او بهتر خواهد شد. بنابراین دانش‌آموز باید ابتدا درس را با ساده‌ترین مسائل یاد بگیرد. سپس با تمرین‌های دشوارتر مبحث را در حافظه کوتاه‌مدت خود ثبت کرده و با مرور مطالب را به حافظه بلند مدت خود انتقال دهد. 

بنابراین والدین اگر این روند را با کودکان خود تمرین کنند. نه تنها فرزندشان به درس علاقه بیشتری پیدا خواهد کرد، بلکه می‌توانند برای ثبت‌نام او در کلاس‌های فوق برنامه (مهارت‌های ورزشی، یادگیری زبان، موسیقی و…) زمان‌بندی کنند.

توجه داشته باشید که کودکان به تفریح و اوقات فراغت نیاز دارند. علاوه بر این، کودکان از کارهای تکراری روزمره خسته می‌شوند و می‌خواهند کاری متفاوت انجام بدهند. تفریح برای کودکان به آن‌ها کمک می‌کند استرس‌ها را از خود دور کنند و پرانرژی‌تر باشند. بنابراین در کنار درس خواندن باید مهارت‌های غیر درسی کودک نیز تقویت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید
Support Form (#3)

📎 آمادگی در دوره ابتدایی برای تیزهوشان

مهم­‌ترین دغدغه والدین در این دوره تحصیلی، قبولی فرزندان‌شان در آزمون تیزهوشان و آمادگی کامل برای ورود به متوسطه اول است. پس نقش والدین در این دوره بسیار مهم است. چراکه دانش‌آموز می‌بایست خوب و باکیفیت درس بخواند تا در مدارس تیزهوشان قبول شود.

نقش والدین در این دوره حساس، پر­رنگ­‌تر می­‌شود. اولین اقدام والدین ایجاد آرامش و فضایی مناسب با روحیه­ فرزندان‌شان است. در مرحله دوم، طراحی یک برنامه­‌ریزی صحیح و تهیه یک منبع مطالعاتی خوب دانش­‌آموز را به اهداف خود می­‌رساند

📎 نقش بسته های کمک آموزشی در یادگیری دانش آموزان

یک بسته دانش‌آموزی خوب باید از نظر محتوای آموزشی کامل باشد. یعنی دانش‌آموز باید بتواند با استفاده از ویدیو یا درسنامه متنی، مبحث را به درستی و به صورت کامل یاد بگیرد. همچنین علاوه بر یادگیری صحیح دروس مطالعه شده در بسته‌های آموزشی باید بخشی برای برای آزمون در نظر گرفته شود تا دانش‌آموزان بتوانند از میزان فهم مطالب مطمئن شوند.

استفاده از بسته های کمک آموزشی دوره ابتدایی امکان تقویت حافظه نوشتاری و خوانایی را افزایش خواهد داد.

اگر بسته آموزشی تهیه شده از نظر محتوای آموزشی جامع و کامل باشد فرزند شما دیگر نیازی به کتاب کمک درسی نخواهد داشت. بنابراین دیگر لازم نخواهد بود برای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز هزینه زیادی را صرف کرد.

📎 بسته های کمک آموزشی دوره ابتدایی مناسب چه کسانی است؟

بسته های کمک آموزشی دوره ابتدایی مناسب دانش‌آموزانی است که قصد دارند در تمام سطوح تحصیلی، همواره یک معلم خصوصی و کم­‌هزینه همراه خود داشته باشند و با کمک آن بتوانند نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند. همچنین دانش‌آموز اگر بخواهد دروس کتاب را کامل تر و به صورت پیشرفته یاد بگیرد تهیه یک بسته آموزشی بسیار ضروری است.

📎 بسته های کمک آموزشی دوره ابتدایی مُنتا

بسته‌های دانش‌آموزی مُنتا مجموعه‌ای از ابزارهای آنلاین و هوشمند را جهت پیشرفت تحصیلی و رفع اشکال مفید و موثر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این ابزارها شامل تعداد زیادی ویدئوی آموزشی، درسنامه، تمرین و آزمون است و در قالب یک پنل آنلاین به هر دانش‌آموز ارائه می‌شود. آموزش در بسته‌های دانش‌آموزی مُنتا بر پایه روش میکرولرنینگ است؛ یعنی مطالب درسی به‌صورتی تقسیم‌بندی و خرد شده‌اند که آموزش و حل تمرین‌های هیچ مبحثی بیش از 1 ساعت طول نکشد. به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند با خیال راحت سطح تحصیلی خود را ارتقا داده و به اهدافشان نزدیک‌تر شوند. این بسته‌ها مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده‌اند و به‌صورت هوشمند تمامی اشکالات درسی دانش‌آموزان را برطرف می‌کنند.

سوالات متداول
۱- آیا می­‌توانیم بسته های کمک آموزشی مُنتا را به صورت تک درس دریافت کنیم؟
یکی از مزایای بسته های کمک آموزشی مُنتا، عرضه محصولات آموزشی به صورت تک درس است. از این رو، با شناخت نقاط ضعف و قوت درسی خود، اقدام به تهیه معلم خصوصی مورد نیازتان نمایید.
۲- آیا با استفاده از بسته‌های آموزشی می‌توان در آزمون تیزهوشان شرکت نمود؟
بسته های کمک آموزشی مُنتا به گونه‌ای طراحی شده که دانش آموزان پایه ششم ابتدایی بتوانند با استفاده از درسنامه‌های آن مطالب را به صورت پیشرفته‌تر یاد بگیرند.
۳- بسته های کمک آموزشی دوره ابتدایی مناسب چه کسانی است؟
بسته های کمک آموزشی دوره ابتدایی مناسب دانش‌آموزانی است که قصد دارند در تمام سطوح تحصیلی، همواره یک معلم خصوصی و کم­‌هزینه همراه خود داشته باشند و با کمک آن بتوانند نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند.
۴- روش میکرولرنینگ چیست؟
یکی از شیوه‌های آموزش کوچک کردن مباحث بزرگ به قسمت‌های کوچک است. با این روش بادگیری مبحث بسیار ساده‌تر خواهد شد.

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا