مزایای بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول

مزایای بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول

همان‌طور که می‌دانید دوره متوسطه اول یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی دانش‌آموز است. چرا که هیجان فراوان دانش آموزان در این سنین اگر کنترل نشود، ممکن است آینده تحصیلی آن‌ها به خطر بیفتد. همچنین فرزند شما می‌بایست در مسیری قرار بگیرد که در دوره متوسطه دوم، به مشکل درسی نخورد.

این که دانش آموز بتواند در پایان سال نهم با خیال راحت در آزمون‌های ورودی مدارس شرکت کند مساله مهمی است که باید والدین به آن توجه ویژه‌ای داشته‌باشند.

اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که فرزندشان دوره متوسطه اول را به خوبی پشت سر بگذارد تا در مدارس نمونه و غیرانتفاعی خوب قبول شود. بنابراین به دنبال یک مسیر تحصیلی خوب برای او هستند تا بهترین نتیجه برای او رقم بخورد.

یکی از مواردی که می‌تواند مسیر آموزش را برای دانش‌آموز لذت‌بخش کند استفاده و کمک گرفتن از بسته‌ های کمک آموزشی دوره متوسطه اول است. معمولا موسسات آموزشی با در نظر گرفتن مباحث دشوار کتاب و خرد کردن آن‌ها به مباحث قابل فهم مطالب درسی را برای دانش‌آموزان آسان می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مزایای بسته های کمک آموزشی دوره متوسطه اول بپردازیم.

👨‍🎓 دانش‌آموز باید به شیوه صحیح درس بخواند!

یکی از دغدغه‌های اصلی والدین موفقیت فرزندشان در آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان است.

از طرفی به دلیل اهمیت فراوانی که معلم­‌ها و مدارس در مقطع متوسطه دوم و کنکور دارند، تحصیل در یک مدرسه عالی از چالش­‌های این مقطع خواهد بود. پس دانش‌آموز می‌بایست مهارت تست زدن را یاد بگیرد تا در آزمون‌های ورودی مدارس نمونه موفق شود. همچنین پیدا کردن روش درست درس خواندن به دانش‌آموز این امکان را می‌دهد.

👨‍🎓 کاربرد بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول

دوره متوسطه اول به دلیل اهمیت زیاد و پیش‌نیاز بودن آن برای دوره متوسطه دوم می‌بایست مورد توجه قرار گیرد. مهمترین کاربرد بسته‌های کمک آموزشی دوره متوسطه دوم ارائه مطالب پیشرفته جهت قبولی در مدارس تیزهوشان است. در این بسته های آموزشی، مطالب کمک درسی پیشرفته به صورت مباحث خرد شده به دانش‌آموز ارائه می‌شود. بنابراین درک مطلب دشوارتر بسیار ساده خواهد شد.

👨‍🏫 انواع بسته های کمک آموزشی

بسته های کمک اموزشی انواع مختلفی دارند که با توجه به زمانی که دانش‌آموز دارد و نحوه استفاده می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

1- بسته‌های کمک آموزشی فیزیکی

این نوع بسته‌ها شامل کتاب و سی دی‌های کمک آموزشی است. که دانش‌آموز می‌تواند با استفاده از ویدیوهای آموزشی و تمارین موجود در کتاب مباحث آموزشی را به خوبی یاد بگیرد. اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که دانش‌آموزان برای تعیین سطح مطالب آموخته شده باید در آزمون‌های جداگانه شرکت کنند که هزینه بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

2- بسته‌های کمک آموزشی آنلاین

یکی از تفاوت‌های بسته‌های کمک آموزشی آنلاین با بسته‌های فیزیکی این است که دانش‌آموز با استفاده از پکیج‌های آنلاین قابلیت استفاده از درسنامه‌های متنی در کنار ویدیوهای درسی را خواهند داشت. همچنین تمام دانش‌آموزان این امکان را دارند در پایان مبحث در آزمون آن نیز شرکت کنند.

اینکه فرزند شما کدام نوع از بسته‌های آموزشی را برای یادگیری دروس انتخاب می‌کند تا حد زیادی بستگی به سبک درس خواندن او دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید
Support Form (#3)

🔅 چرا استفاده از بسته آموزشی دوره متوسطه اول مهم است؟

  • تمام ضعف‌های درسی دانش آموز در رابطه با هر مبحث برطرف می‌شود.
  • بسته‌های آموزشی همانند یک معلم خصوصی همراه دانش‌آموز است.
  • امکان آموزش برای هر دانش‌آموزی به صورت صفر تا صد وجود دارد.
  • این بسته در تقویت پایه دانش­‌آموز برای موفقیت در کنکور بسیار موثر است.

🔅 بسته آموزشی دوره متوسطه اول مناسب چه کسانی است؟

بسته‌های کمک آموزشی، مناسب دانش‌آموزانی است که قصد دارند در تمام سطوح تحصیلی، همواره یک معلم خصوصی خوب و کم هزینه به همراه داشته‌باشند و با کمک آن بتوانند نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف‌شان را بهبود ببخشند.

  • دانش‌آموزانی که می‌خواهند نمرات بالا کسب کنند.
  • این بسته‌ها مناسب دانش‌آموزی است که می‌خواهد مهارت تست زنی خود را افزایش دهد.
  • اگر فرزند شما بخواهد در آزمون‌های تیزهوشان، نمونه دولتی و مدارس نمونه غیر انتفاعی شرکت کند این بسته‌ها بسیار اثربخش هستند.
  • دانش­‌آموزانی که احساس می­‌کنند زمان خود را از دست داده­‌اند­، با استفاده از بسته‌های کمک آموزشی می‌توانند مباحث عقب افتاده را جبران کنند.
  • دانش‌­آموزانی که به دلیل مشکلات شخصی قادر به مراجعه حضوری در مدرسه نیستند.

🔅 نحوه استفاده از بسته کمک آموزشی دوره متوسطه اول

معمولا نحوه تدریس در این بسته ها، به این صورت است که با مرور مباحث گذشته شروع شده و به مطلب و آموزش جدید می‌رسد. پس از تکمیل آموزش جدید، در پکیج‌های کمک آموزشی اقدام به حل تمرین‌ها و تست‌های طبقه‌بندی شده می‌شود. در طی این آموزش دانش‌­آموز می‌تواند برای یادگیری بهتر هر مطلب، درسنامه و ویدیو را مجددا مورد بازبینی قرار دهد.

🔅 دلیل تهیه بسته‌های آموزشی چیست؟

از دلایل خریداری بسته‌های آموزشی افزایش سطح درسی در دوره متوسطه اول و آمادگی‌های لازم برای قبولی در آزمون‌های ورودی است. از دیگر مواردی که می‌توان در تهیه بسته های کمک آموزشی دوره متوسطه اول در نظر گرفت موارد زیر است.

  • افزایش معدل و انتخاب رشته مد نظر
  • آشنایی با تکنیک­‌های تستی
  • آمادگی کامل برای رقابت در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  • درک مفاهیم
  • مرور و جمع­‌بندی
  • ارزیابی و سنجش خود

✳️ تهیه بسته‌های آموزشی به صورت تک درس

خوبی استفاده از بسته‌های کمک آموزشی آنلاین این است که شما می‌توانید آن را به صورت تک درس یا دوره‌ای برای فرزند خود تهیه کنید. به همین دلیل فرزند شما می‌تواند با نحوه‌ کار با این مدل بسته‌ها آشنا شود.

❌ بسته های کمک آموزشی دوره متوسطه اول

بسته های‌ کمک‌ آموزشی دوره متوسطه اول مُنتا انتخابی مطمئن برای موفقیت در مسیر تحصیلی دانش‌آموزان است. فرآیند یادگیری برای تمامی دانش‌آموزانی که از این بسته‌ها استفاده می‌کنند با روش میکرولرنینگ انجام می‌شود. در روش میکرولرنینگ مطالب درسی به‌صورتی تقسیم‌بندی شده‌اند که فرآیند آموزش و حل تمرینِ هیچ مبحثی بیشتر از 1 ساعت طول نکشد. این سبک از تقسیم‌بندی مطالب از خستگی دانش‌آموزان جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که فرآیند یادگیری آسان‌تر و با سرعت بیشتری تکمیل شود. علاوه بر این بخش‌بندی جزئی مباحث و درنظرگرفتن تمرین برای هر بخش، منجر به یادگیری جزء به جزء و کامل فرد شده و باعث می‌شود که هیچ مبحثی در هنگام درس‌خواندن از قلم نیفتد. تمرین‌هایی که برای این بسته‌ها در نظر گرفته ‌شده، مطابق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی‌ است و همگام با این تغییرات به‌روزرسانی می‌شود. بسته‌های دانش‌آموزی مُنتا در قالب سری‌های مختلف و با موضوعات متنوع و مطابق با نیازهای دانش‌آموزان در دسترس هستند.

سولات متداول
1- بسته های کمک آموزشی دوره متوسطه اول مناسب چه کسانی است؟

این بسته‌ها مناسب برای کلیه دانش آموزان با هر سطحی هستند. دانش‌آموزان با هر سطحی می‌توانند برای پیشرفت تحصیلی و آزمون‌های تیزهوشان از این بسته‌ها استفاده کنند.
2- چرا استفاده از بسته آموزشی دوره متوسطه اول مهم است؟
چون دانش آموز می‌تواند با استفاده از این بسته‌ها نقاط ضعف خود را برطرف نماید.

مقالات مرتبط
1- آیا بسته آموزشی جایگزین مناسبی برای معلم خصوصی است؟
2- تاثیر بسته های آموزشی در قبولی مدارس تیزهوشان چقدر است؟

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا