کلاس کنکور آنلاین رایگان تک جلسه‌ای منتا

کلاس کنکور آنلاین رایگان تک جلسه‌ای منتا

کلاس کنکور آنلاین رایگان تک جلسه‌ای منتا از جمله خدماتی است که در مدرسه آنلاین منتا ارائه می‌شود. در مدرسه آنلاین من دانش آموزان می‌توانند قسمتی از مباحث تدریس شده توسط اساتید منتا را به صورت ویدیو آموزشی مشاهده کنید. 
در این مقاله قصد داریم به همراه هم به سراغ نمونه تدریس اساتید منتا رفته و به بررسی آن ها بپردازیم.

📗 دروس تخصصی

دانش آموزان می‌توانند پیش نمایش تدریس دروس تخصصی را در مدرسه مجازی منتا آکادمی به صورت رایگان تماشا کنند. در این نمونه ویدیوهای آموزشی یک سرفصل به صورت کامل تدریس می‌شود و اساتید برای یادگیری بیشتر چند نمونه سوال را حل می‌کنند.
معمولا سرفصل‌های تدریس شده توسط اساتید از مباحث دشوار کتاب درسی انتخاب شده است. این مباحث عمدتا مواردی را در بر می‌گیرد که دانش‌آموزان در یادگیری آن‌ها دچار چالش هستند.

📐 رشته ریاضی در منتا آکادمی

کاملا مشخص است که رشته ریاضی فیزیک ارتباط تنگاتنگی با دو درس ریاضی و فیزیک دارد. از آنجایی که اکثر فارغ التحصیلان این دو رشته را مهندسان آینده تشکیل می دهد، درک درست از این دو درس می تواند در آینده کمک بسیاری به موفقیت در رشته دانشگاهی کند.
دانش‌آموزان رشته ریاضی به دلیل نیاز به تحلیل سوال‌های کنکور معمولا بیشترین مشکل را در کنکور خواهند داشت. دانش ‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم می‌توانند با دانلود نمونه کلاس کنکور آنلاین رایگان تک جلسه‌ای منتا آکادمی می‌توانند با استاد و نحوه تدریس آشنا شوند و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

📌کلاس کنکور آنلاین رایگان منتا برای رشته ریاضی

دانش آموزان رشته ریاضی می توانند ویدیوهای تک جلسه منتا آکادمی را هم در کانال رسمی آپارات منتا و هم در پنل کاربری خود مشاهده کنند. معمولا در این ویدیوها مباحث مهم و پرتکرار تدریس می شوند که در آزمون های پایان ترم و کنکور سراسری نیز مورد توجه طراحان سوال قرار می گیرند.

مشاهده کانال آپارات منتا

🧪 رشته تجربی در منتا آکادمی

دانش آموزان برای رسیدن به یک هدف ایده‌آل در رشته تجربی باید در دروس زیست شناسی، شیمی و ریاضی دارای نمره مناسبی باشند. اکثر رشته های دانشگاهی رشته تجربی در ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم با زیست، شیمی و تا حدودی ریاضی و فیزیک هستند. برای مثال رشته های پزشکی و پیراپزشکی کاملا مرتبط با دروس زیست و شیمی هستند و همچنین رشته های علوم پایه مانند ژنتیک نیز به درک مناسبی از ریاضی، زیست و شیمی نیاز دارند.
رشته تجربی را  نمی توان رشته حفظیات نامید، اما از نظر درک ریاضی و مفاهیم نسبت به رشته ریاضی مهارت کمتری را می طلبد و از نظر درک پدیده های طبیعی نسبت به رشته ریاضی نیاز به کنجکاوی بیشتری دارد. در سامانه کلاس کنکور آنلاین منتا آکادمی کلیه مفاهیم به شکل کاملا گیرایی به دانش‌آموزان این رشته تدریس می‌شود.

📌 کلاس کنکور آنلاین رایگان منتا برای رشته تجربی

دانش آموزان رشته تجربی نیز می توانند همانند دانش آموزان رشته ریاضی ویدیوهای تک جلسه منتا آکادمی را، هم در کانال آپارات و هم در پنل کاربری خود در مدرسه مجازی منتا مشاهده کنند. معمولا در این ویدیوها مباحث مهم و پرتکرار رشته تجربی تدریس می شوند که در آزمون های پایان ترم و کنکور نیز مورد توجه طراحان قرار می گیرند.

مشاهده کانال آپارات منتا

📝 رشته انسانی در منتا آکادمی

عموم رشته های دانشگاهی رشته علوم انسانی در ارتباط مستقیم با اعضای جامعه است مانند رشته های اقتصاد، روانشناسی، مشاوره، مدیریت، علوم سیاسی و … برای موفقیت در رشته علوم انسانی حافظه قوی و بهره مندی از تمرکز خوب کمک شایانی می کند.
دروس رشته انسانی بیشتر شامل حفظیات می شوند و این موضوع بی ارتباط با رشته های دانشگاهی این گروه نظیر حقوق و جزا، تاریخ و … نیست، اما با این وجود تنها کسانی می توانند در این رشته به رتبه های عالی در کنکور سراسری برسند که در حفظیات و مفاهیم بنیادی علوم انسانی مهارت داشته باشند.

📌 کلاس کنکور آنلاین رایگان منتا برای رشته علوم انسانی

دانش آموزان رشته انسانی می توانند ویدیوهای تک جلسه ای منتا آکادمی که شامل مفاهیم بنیادی رشته علوم انسانی را هم در کانال آپارات و هم در پنل کاربری خود مشاهده کنند. معمولا در این ویدیوها مباحث مهم و مفهومی تدریس می شوند که در آزمون های پایان ترم و کنکور نیز مورد توجه طراحان قرار می گیرند.

مشاهده کانال آپارات منتا

◀️ آیا شرکت در کلاس های کنکور مهم است؟

استفاده از منابع کتبی و درسنامه ها اولین روش درس خواندن و آماده شدن برای کنکور سراسری است، اما در برخی دروس و مباحث فرد نمی تواند خود با خواندن مطالب به درک صحیحی برسد و لازم است تا دبیری مطلب را برایش توضیح دهد؛ استفاده از کلاس کنکور آنلاین خوب مشکلات احتمالی را رفع و میزان یادگیری و پیشرفت را به مقدار زیادی افزایش می دهد، اما نمی توان آن را ضروری و واجب دانست.

◀️ چگونه در منتآکادمی ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در سامانه کلاس کنکور آنلاین منتا می‌توانید با مراجعه به آدرس www.monta.ir از قسمت منو سایت گزینه منتآکادمی را انتخاب کنید. سپس با مطالعه برنامه آموزشی می‌توانید استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کلاس مورد نظر این امکان وجود دارد که فرم درخواست مشاوره را تکمیل نموده تا تیم فروش منتا با شما تماس بگیرند.

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!


Deprecated: هوک fluentform_rendering_form از نگارش4.3.22 منسوخ شده است! به‌جای آن از fluentform/rendering_form استفاده نمایید. Use fluentform/rendering_form instead of fluentform_rendering_form. in /var/www/wordpress/blog/wp-includes/functions.php on line 6078
فرم پایین صفحه
1 دیدگاه
naserRahemmme

خیلی خوبه.آدم بعد از سالها زیادی که از درس ودر خوندن دور بوده خودشو محک بزنید. ….

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!


Deprecated: هوک fluentform_rendering_form از نگارش4.3.22 منسوخ شده است! به‌جای آن از fluentform/rendering_form استفاده نمایید. Use fluentform/rendering_form instead of fluentform_rendering_form. in /var/www/wordpress/blog/wp-includes/functions.php on line 6078
فرم پاپ آپ
منتا