نکاتی که دانش‌آموزان باید در مورد کلاس های آنلاین بدانند!

نکاتی که دانش‌آموزان باید در مورد کلاس های آنلاین بدانند!

با همه‌گیری ویروس کرونا کلاس‌های درس سنتی و حضوری جای خود را به کلاس های آنلاین دادند. کلاس های آنلاین از نظر نحوه عملکرد به طور قابل توجهی با کلاس‌های سنتی متفاوت هستند. ما به عنوان بزرگسال، ممکن است تفاوت‌های ظریف آن را درک کنیم، اما کودکان ممکن است به دستورالعمل‌های روشن و صریح برای پردازش آن نیاز داشته باشند.

در این مقاله 5 نکته مهم که دانش‌آموزان باید در مورد کلاس‌های آنلاین بدانند را بررسی خواهیم کرد.

❇️ پنج دستورالعمل کلاس مجازی برای کودکان

1- همواره با احترام صحبت کنید

به یاد داشته باشید که دیگران نمی‌توانند شما را ببینند، بنابراین آن‌ها نمی‌فهمند که شما چیزی را به شوخی یا برای سرگرمی می‌گویید. به عبارت دیگر، حتی به عنوان شوخی، چیزی ننویسید که بد و آزاردهنده باشد. مثل یک کلاس معمولی از کلمات «متشکرم» و «لطفا» استفاده کنید و به یاد داشته باشید که با معلم‌ها و دانش‌آموزان با احترام صحبت کنید.

2- به آنچه گفته می‌شود توجه کنید

اطمینان حاصل کنید که اتاق مطالعه آنلاین بدون سرو‌صدا است. در طول کلاس از گشت‌وگذار در اینترنت خودداری کنید. از همه‌ی برنامه‌های دیگر دستگاه خود خارج شوید. توصیه می‌شود تا زمانی که از شما خواسته نشده ‌است صحبت نکنید و سکوت را رعایت کنید تا حواس دیگران پرت نشود! در حال برگزاري كلاس غذا نخوريد، به احتمال زیاد حواس شما را از آنچه آموزش داده می شود منحرف می‌کند. توجه داشته باشید که بدون اطلاع معلم کلاس را ترک نکنید!

3- صحبت کنید و سوال بپرسید

وقتی چیزی برای گفتن دارید صحبت کنید و برای درک عمیق‌تری از موضوع مورد نظر حتما سوال بپرسید.

4- تکالیف خود را کامل کنید

مدرسه، مدرسه است؛ صرف نظر از اینکه کجا باشد. آنلاین یا آفلاین! شما باید کار خود را به موقع و طبق استانداردهای تعیین‌شده توسط معلم خود تکمیل کنید. هر زمان که لازم است از والدین خود کمک بگیرید تا تکالیف را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

5- وضعیت بدن خود را بررسی کنید

ساعت‌های طولانی نشستن جلوی صفحه نمایش مضر است! صاف بنشینید و مطمئن شوید که پاهایتان محکم با زمین تماس دارند. استراحت‌های برنامه‌ریزی‌شده داشته باشید و پاهای خود را دراز کنید. به خاطر داشته‌ باشید که حتما در تمرینات ذهن شرکت کنید.

به نظر شما چه دستورالعمل‌های دیگری وجود دارد که دانش‌آموزان باید در کلاس درس آنلاین از آن‌ها پیروی کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای استفاده رایگان از محصولات آنلاین مُنتا مقطع تحصیلی خود را انتخاب کنید:

سخن پایانی
این دستورالعمل‌ها ممکن است ساده و ابتدایی به نظر برسد، اما برای چندین ساعت حضور در کلاس آنلاین مفید و کاربردی هستند و به ما این امکان را می‌دهند در یک محیط مجازی به طور موثر ارتباط برقرار کنیم و مطالب را بهتر یاد بگیریم.

سولات متداول
1- چه مواردی را باید در کلاس‌ های آنلاین رعایت نمود؟
توجه به نکات، رعایت احترام، حل تکالیف و… مواردی هستند که دانش‌آموز می‌بایست در کلاس رعایت کند.
2- چه عاملی باعث محبوبیت کلاس های آنلاین شده است؟
با همه‌گیری ویروس کرونا کلاس‌های درس سنتی و حضوری جای خود را به کلاس های آنلاین دادند.

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پایین صفحه
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

مقاله‌های جدید ما رو داشته باش!

فرم پاپ آپ
منتا